måndag 6 juni 2016

Veckoslut av firande

På lördagen var det som sig bör dags att åka runt och gratulera många nyblivna studenter. Själv hann jag faktiskt hälsa på hela sju stycken och i alla fall säga grattis och krama om dem. Bland annat Dani, som kastade sig runt halsen på mig och blev så glad då jag dök upp där. Sedan slutade kvällen för min och Jonathans del hemma hos min syster, där killarna badade bastu och vi myste med Vili.

På söndagen firade vi sedan två goda vänner som blivit klara med sina utbildningar. Syskonen Rasse och Caroline firade utomhus med bland annat självgjord vilt och nötkorv. Trots att det var rätt så kyligt var det roligt och fint ordnat. Grattis alla som fått någon form av examen, eller faktiskt bara klarat ännu ett år av utbildning.

Ett år sedan då jag var huvudpersonen med vit mössa

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar