måndag 13 juni 2016

Sista lediga veckan

Om exakt en vecka är min första arbetsdag på Västra Nyland förbi. Men nu ska vi fokusera på veckan fram till det. Inte speciellt mycket planer, jag vill ännu njuta av sommarlovet. Det blir två kvällsseglatser, jag ska läsa sjukt bra böcker jag lånat. En av dem är första delen till en trilogi, så teaser på att det kommer ett läslust inlägg då hela serien är läst. Så ska jag mysa med killen mig och vakta Vili några dagar. Samtidigt som jag bra skulle kunna fortsätta de här lediga dagarna ett tag till längtar jag lite, det är trots allt nästan det enda programmet jag har denna sommar och jag hoppas det ska bli riktigt kul. Men en vecka ännu känns bra, jag är ju trots allt ganska nervös, så ännu hinner jag förbereda mig mentalt.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar