tisdag 7 juni 2016

INTE tent!

Igår lånade jag böckerna till komunikationsteoritentamen. I dag började jag läsa, har läst ungefär 50 sidor och gjort anteckningar. På eftermiddagen kollade jag min e-post för femtonde gången idag, något jag gjort så många gånger varje dag sedan förra torsdagen. Nu var bara skillnaden att där fanns två mejl. Jag har klarat tenten och kursen på första försök. Jag är chockad och väldigt glad, jag var nästan helt säker på att jag inte klarat tenten och nu fick jag dessutom vitsord 3, vilket är riktigt bra. Så nu blir det att föra tillbaka böckerna till biblioteket i morgon, ska kanske se efter i romanavdelningen i stället. Nu är alla skoluppgifter på riktigt avklarade och faktumet är att jag är riktigt nöjd. Nu är det sommarlov!

Favoritbilden från förra sommaren

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar