torsdag 16 juni 2016

Händelselöst

Idag har jag tagit en sjukdag. Jag ska bara vara hemma och försöka bli frisk. Förmiddagen tillbringade jag i sängen med en brännande smärta i halsen. Nu känns inte halsen så farlig mera och snuvan har börjat, vilket brukar betyda att det är på bättringsvägen. Men vi får se om halsontet kommer tillbaka i natt igen. Jag har alltså inte så mycket att berätta, det mest spännande är att jag har 20 sidor kvar av min bok, som i och för sig är galet spännande så att. Och så har jag fått lite extra fickpengar genom att sälja två gamla Wii spel, alltid kul. Och varför inte få några slantar och att någon annan får glädje av dem i stället för att slänga. Lade en stund sedan upp en hel del saker på Tori, så det kanske blir lite mera sådant smått också.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar