söndag 5 juni 2016

Då du googlar mat för sent på kvällen

Det är sent. Jag borde egentligen sova. Men mina tankar vandrar iväg och jag börjar fundera på det som händer om ungefär en vecka. Jo årets enda scoutläger för min del. Så hittar jag mig surfande och googlande på mer avancerade maträtter att göra på trangia. Varför jag googlar det är en hemlighet men det blir lätt så då man har mycket att hålla reda på och dessutom inte riktigt insett hur snart man faktiskt ska ha en plan. Jag som brukar ha koll på det här med planer.Men nu har jag i alla fall börjat planera och nattetid dyker ju de bästa idéerna upp i huvudet eller hur. Mycket bra scoutprogram har jag faktiskt kommit på mitt i natten, eller snärtiga repliker till en scen jag ska skriva ihop.

Kids, glöm inte godiset till scoutlägret!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar