måndag 6 juni 2016

Tent eller inte, det är frågan

För nästan tre veckor skrev jag en kurstentamen i kommunikationsteori. Jag tyckte inte att den gick så bra, och jag hade inte kunnat läsa så mycket eftersom jag hade så mycket annat. Jag klarade allting annat men antagligen inte den här tentamen. Så med den känslan anmälde jag mig till omtent, nu på fredagen. Men jag har inte ännu heller fått något resultat, och nu är det fyra dagar kvar. Läraren svarar inte på mejl, och jag är helt förundrad över att jag inte fått något resultat, eller  ens svar på när det kommer. Så nu måste jag börja läsa, jag har ju inget annat val. Men det finns ännu en möjlighet att jag har klarat provet. Jag hoppas verkligen jag får svar snart, jag saknar lite motivation att läsa också eftersom jag inte har säkra svar. Så störande tycker jag, då det dessutom sägs att föreläsarna har två veckor på sig att rätta och skicka ut resultat. Men vi kan i värsta fall bli underkända om vi inte håller en deadline. Orättvisor som jag stör mig på!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar