fredag 24 juni 2016

Uppdate

Jag har inte mycket tid alls just nu. Jag har jobbat och varit trött om kvällarna, på tisdagen träffade jag Lukas och så vidare. På onsdagen åkte jag till Porkala och har i princip varit här sedan dess. Men torsdagen hade jag ganska tajt schema och jag har faktiskt inte gjort så jättemycket, mest fixgrejer och planering och sådant. Tänkte bara kolla in en sväng och berätta lite om planerna.

Idag åker vi till Ekenäs till Papes landställe för att fira midsommar. Där är vi till söndag då vi kommer hem och på söndag kväll åker jag tillbaka till Hangö för att fortsätta jobba nästa vecka. Från och med då kommer jag att ha ett fungerande modem och bättre internet hoppeligen så jag hoppas verkligen att det blir mera bloggning då. Ska se om jag hinner få något inlägg skrivet som jag kan publicera under veckoslutet, men det är inte alls sagt och jag tror inte heller det är större idé då det ändå är midsommar.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar