tisdag 1 september 2015

Från 10 till 1

10 saker jag gör varje dag
Skickar något på WhatsApp, putsar mig under naglarna, borstar tänderna, äter, dricker vatten, kollar igenom sociala medier (så gott som varje dag i alla fall), stressar, klär på mig/ byter kläder, kramar någon/något, skriver något

9 senaste meningarna från fb-chatten
För att ingen ska behöva ge ut sig helt så tar jag som många andra det sista meddelandet i de 9 senaste chattarna.
Bille: ska kolla
Annika: Ai ni ha börja ren? Have fun! :D
Kumppis: Okj :)
Jag till Schubbe: Kul :)
Jag till Sofia: *tumme upp*
Jag till vårt MTM lag: Joo vet du ja har helt samma
Jag till Juntti: Ja åt faktiskt lite :)
Jag till Beni: *bild på en tröja* Din?
Lillen: ja e jätteledsen...

8 smeknamn jag haft genom tiderna
Petson, Pesis, Pes, Metson, Meide, Metström, Prinsessan, Pettis

7 serier jag sett 
FRIENS, Orange is the ned black, Make it or break it, Paradise Hotel, Ex on the beach, Gossip Girl, Rederiet

6 vänner jag tänker på ofta men talar med mer sällan
Vive, Rasse för tillfället, Repsu, Lukas, Julle, Pape

5 saker jag gjort då jag druckit alkohol
Pratat för mycket, försökt öppna en dörr åt fel håll, öppnade den alltså halvt och smällde fast den för att jag trodde den öppnades utåt, skrattat, gråtit, kramat

4 husdjur jag haft
Ödlan Molly, hundarna Chili, Dumle, Winnie (de har jag bott med i samma hus)

3 gånger jag ångrat något jag gjort
Den här tycker jag är galet svår... och kommer inte på så jätte seriösa saker som andra har
Ätit snabbmat lite för ofta, börjat på en text några timmar innan deadline (har ändå alltid hållit deadlinen), det låter hemskt men att jag inte tog reda på mer fakta innan jag fick Molly, så att jag skulle ha kunnat välja ett roligare husdjur

2 senaste gåvorna jag fått
Ett paket med en filt, skrivbok och penna an min gudmor och jag tror det var en bok jag fick an Annika i student/grattis till att jag kom in på Soc&Kom present, en galet bra bok om att intervjua.

1 sak jag älskar att göra
Det är klart att man bara får välja en sak... Det finns två saker jag måste välja mellan, djur eller scouta, och jag tror faktiskt jag måste välja att vara med djur (träna, rida...) för det skulle jag inte kunna leva utan och det finns mer negativt med scoutingen skulle jag säga.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar