måndag 14 september 2015

14 - 20 september

Denna vecka inleds ett nytt kapitel för dig, kära Oxe, och det handlar främst om kärlek. En ny syn på vad kärlek är, innebär, vem du vill ge den till, små inre detaljer som hamnat i nytt ljus men som förändrar allt. En romans är stark, full av gemenskap, och det händer mycket kring allt som handlar om flirt och förälskelse denna vecka, men ditt kärleksbegrepp innefattar också dem omkring dig som betyder mest för dig. Du längtar alltmer efter att någon ska komma dig nära, visa att de menar allvar och ge allt för dig. Det är helt okej att ställa sådana krav nu.

Mest romantiska dagar: 14, 15, 16, 17, 18 & 19 september

Återigen handlar det nästan enbart om kärlek. Och visst väntar jag mig att en hel del knutar ska lösas upp denna vecka, kring mycket. Jag brukar vara ganska bra på att ställa närhetskrav, skönt att det är okej denna vecka då. Hela veckan romantisk, oj då det var inte några dagar. Utom söndag, som jag själv känner att borde vara den mest romantiska då Jonathan och jag åker på födelsedagskryssning. Vi får väl se...



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar