måndag 7 september 2015

7 - 13 september

Ett samtal med någon i din familj om saker du funderat länge på hjälper dig komma vidare, kära Oxe, och du får ytterligare utrymme att undersöka hur en plan kring boende och ditt personliga mående fungerar. Mitten av veckan kan skapa lite förvirring mellan dig och en sötnos, när du drömmer stort och vill mer än hen, men oroa dig inte. Din inre oro är bara din, och du får framåt helgen en chans att se med nya, öppna ögon på ditt kärleksliv. Helgen blir en romantisk nystart av högsta kvalitet, och världen hamnar i ett helt nytt ljus. Njut.

Mest romantiska dagar: 7, 8, 11, 12 & 13 september

Det har handlat väldigt mycket om boende den här hösten, och det kan jag ju nog instämma på. Hösten kommer att handla om boende och flytt. Oro inom kärlek är ofta just bara min så det ser jag inte alls som omöjligt, och undrar vad som händer under helgen. Har inga speciella planer då. Ska försöka njuta. En av de romantiska dagarna är idag, och idag ska jag träffa Jonathan så det passar ju sig. De andra vet jag inget speciellt om.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar