måndag 21 september 2015

21 - 27 september

Du bär på en massa känslor denna vecka, kära Oxe, och det kan vara bra att ha det i bakhuvudet medan veckans all aktivitet tar plats. Det finns massor av romantisk potential denna vecka, men samtidigt som du drömmer om er framtid kan det vara viktigt att hålla fast vid vilka drömmar som är genomförbara och vad som är just bara drömmar. Låt inte förhoppningarna springa i förväg. Ett samtal med en förälder eller familjemedlem hjälper dig att se klart på saker. Var försiktig med att prata för mycket om känslor med en sötnos som inte är redo.

Inte något chockerande precis. Det är så likt mig att låta fantasier och drömmar skena iväg, jag bär alltid på en massa känslor. Senaste förhoppningen jag på riktigt tänkte att jag vågar hoppas är att Jonathan inte skulle åka till Vasa för att studera om ett år, vilket jag ju vet att händer och att det helt enkelt bara är så. Så jag ska prata, men bara med rätt personer, det finns risk för att tala om fel saker med fel personer...


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar