måndag 28 september 2015

28 september - 4 oktober

Du är, trots din vanligtvis envisa hållning, redo att släppa det gamla, kära Oxe, och städar, vädrar och skrapar ur ditt inre. Färdig med gamla beteenden, jobbiga mönster, trött på hopplösa relationer eller tankemönster – allt du inte längre behöver ryker nu. Utan ilska eller orimliga förhoppningar gör du en nödvändig inventering inombords. Ingen Oxe kommer vara en ny person när veckan är slut, men en lättare, stabilare person med större rörelseutrymme och mindre rädsla. En effektiv Oxe som tar sig igenom veckans alla hinder utan att pulsen går upp nämnvärt.

Av någon anledning känns det inte som att denna vecka skulle vara en sådan då jag rensar ut och börjar om. Det känns verkligen bara som en helt normal vecka, då allt flyter på. Men att vara en lättare och stabilare person låter ju otroligt bra, bara att hoppas på att det stämmer. Och om jag kan bli mindre rädd. Då är jag lycklig. Sista meningen tolkar jag som att jag inte ska stressa, och allvarligt känns det inte som att stressen behövs just nu. O andra sidan låter det här osm en rätt tråkig vecka, vilket jag inte tror att den blir.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar