lördag 19 september 2015

Bloggtips?

Hej, nu behöver jag hjälp av er läsare och sådana som läser andra bloggar. Jg har på senaste tiden insett att min läslista är för kort, och hälften av bloggarna på listan uppdaterar väldigt sällan och så finns det en del som jag oftast inte orkar läsa (Blondinbella till exempel läser jag långt ifrån allt på). Så har du tips på en bra blogg som är rolig, avslappnad lätt att läsa som uppdaterar en till två gånger per dag. Hästbloggar går, helst inte skönhet och smink och så. Helst lite vardagsfjant gillar jag. Så lista era favoritbloggar här, eller varför inte er egen så går jag in och kollar!

Tb till MTM <3

<3 : Madde

1 kommentar:

  1. På min blogg finns det en blogglista med vilka bloggar jag brukar läsa. Hoppas du hittar någon intressant blogg där.

    SvaraRadera