måndag 31 augusti 2015

31 augusti - 6 september

En ljuvlig vecka väntar, kära Oxe, där du får bekräftelse från flera håll hur viktig du är för andra, och där du också kan återuppleva hur viktiga andra är för dig. Starka känslor gör dig lite blödigare än vanligt nu, och du visar gärna din uppskattning i en rad fina gester. Ett samtal med någon i din familj rör också om lite extra hjärtat nu, och hemlängtan i alla dess former kan dyka upp. För Oxar som är på bostadsjakt finns det anledning att hoppas lite extra nu. Helgen ökar på romantiken rejält, och det finns chans att träffa någon som får dig att se på världen på ett nytt sätt.

Mest romantiska dagar: 31 augusti, 1, 2, 3 & 6 september

Det är ju alltid kul att få bekräftelse, alla behöver vi det så hoppas att det stämmer. Och jag kommer ofta på hur mycket andra betyder för mig så det skulle inte vara någonting konstigt. Men hjälp om jag ska vara ännu blödigare än vanligt, jag som gråter varje dag typ... En hemlängtan kan jag nog tänka mig att slår till, även om jag är hemma. Det är inte alltid det fysiska "hemma" man längtar efter. Har än så länge inte så mycket planer inför helgen, utom det första sitsen på fredagen. Romantisk tror jag inte den blir men jag tvivlar inte alls på att se världen från nya synvinklar. Som sagt är journalistiklinjen jag går på inget ställe där det saknas åsikter. Galet många romantiska dagar också, kan inte tänka mig alls vad de syftar på men de brukar oftast vara det som stämmer minst på mig.



<3 :  Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar