tisdag 4 augusti 2015

3-9 Augusti

Konflikter med den du bor med uppstår extra lätt nu, kära Oxe, speciellt om du bor tillsammans med din partner. Du vill gärna att saker ska vara som vanligt, och är inte redo för att genomföra alltför stora förändringar. Orolig för att tappa kontroll och din känsla för ordning och reda, tenderar du att motsätta dig förslag om förnyelse. Det kan också bli en känslig stämning mellan dig och en familjemedlem nu, med skillnaden att du är den som föreslår en öppnare kommunikation och ett öppnare tänkande. Var försiktig så att det du säger inte uppfattas om kritik.
Mest romantiska dagar: 6 & 7 augusti
Faktumet är att mycket kommer att hända angående boende denna vecka. Båda mina styvsyskon flyttar ut inom kort, till egna lägenheter. Så förändringar sker, om det leder till konflikter vet jag inte. Jag känner mig inte för tillfället i alla fall rädd för förändringar, känner faktiskt mer att jag vill få alla förändringar som väntar gjorda och inte vara i ett mellanstadium som jag är nu. Så känns det inte alls som mig själv att föreslå öppnare kommunikation som kan uppfattas som kritik, men det återstår väl att se.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar