lördag 22 augusti 2015

"Back" to school

Man kan väl knappast säga back to school då man börjar i en ny skola. Men i alla fall tog jag en sväng till Tiger idag och inhandlade lite saker inför skolstarten på måndagen. Oj shit vad nervös jag är!

Två stycken små rullar dekorationstejp

Som jag använde till att dekorera en mapp jag hade sedan tidigare 

Tyckte den blev riktigt mycket festligare

Så köpte jag post-it lappar på en platta man får in i en mapp

Tio stycken mellanblad till mappen (ni förstår antagligen att jag slutar med häften nu och bara kör med mapp och papper)

Sökte en penal jag kunde använda, kändes inte helt som att min kossa längre var ett alternativ. Hittade inte riktigt någon men hittade sedan denna som är menad som sminkväska. Väldigt fin som penal tycker jag!


En mapp med en massa plastfickor, för att sortera och förvara papper

Så stötte jag på den här. China Balm. Ungefär som Tigerbalsam. Varför? Jo för att min ena vad har kramat hela dagen, och gjorde så att min sömn förra natten inte blev tillräckligt ordentlig. Så jag tänkte testa om den fungerar. Fått det att fungera än? Inte egentligen...

 <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar