fredag 7 augusti 2015

Inlett radiokarriären med sex

Jag var förväntansfull. Men jag trodde aldrig det skulle bli så här, det var så otroligt kul. Jag var en av fem lyssnar gäster som fick delta live i Succésommars sista sändning för i år. I två timmar fick vi sitta där och följa med, se på då fyra överrasknings gäster dök upp. Först Clarissa, sedan hela Succémorgon, som börjar sända på måndagen. Så Satin Circus som spelade live akustiskt med både saxofon och kontrabas i studion. Och sist fotbollsproffset Carljohan Eriksson. Vi fick även alla fem lyssnare prata lite i radion, jag var först ut och fick agera domare för svenskfinlands sexigaste rubrik idag. Så galet roligt, det är verkligen någonting att ha på bucket listan. Så ja, jag har inlett min radiokarriär med att prata om sex. Inte alla som har det. 


Janne Grönros, jag är starstruckt

VI lyssnare och Simon och André

Efteråt föreslog Simon och André att eftersom det nu var deras sista sändning så visst kommer vi med och äter lunch med dem. Och vem tackar nej till sådant så sedan satt vi ännu ett par timmar på Dennis pizzeria i Tölö och pratade och hade roligt. Jag trodde att allt skulle vara lite stelt men alla var helt galet trevliga och vi skrattade riktigt mycket och kramade varandra hejdå (och förresten så möttes vi av en kram av André så fort vi steg in i studion, härliga typer). Så glad att jag deltog i tävlingen!
<3 : Madde

1 kommentar: