tisdag 18 augusti 2015

Dags för inlägg snart?

Hej på er igen. Gissa var jag befinner mig? Antagligen kanske någon gissade rätt, i alla fall om ni gissade Åland och Sottunga. För nu är det skärgården några dagar som gäller för mamma och mig.

Och vad annat? Jag har varit på höstens första ridlektion. Wow vad tjejen Patsy överraskade mig. Som vanligt flög hon i luften av minsta sak (bara för att nämna några så av att hästen på andra sidan planen fick sig med spöt för att den inte gick framåt en gång eller att det låg ett par bommar vid planens kant). Men hon var ändå väldigt fin och till och med lite avslappnad ibland. Får se vart allt leder med hästarna och vilka hästar i höst. Lite spänning allt.

Om 6 dagar börjar min skola. Nervös? JA! Mer modet då jag börjar.

Ingen blogg? Nej har inte känts så, tyvärr. Ibland försvinner bara motivationen och det känns som att det inte är någon ide med det. Men så upptäcker jag igen hur kul jag egentligen tycker att det är. Ibland känner jag att det är lite oroväckande hur ofta motivationen har försvunnit detta sommar och vår. Men jag tror fortfarande att det kommer bli lika bra som det har varit.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar