måndag 24 augusti 2015

24 - 30 augusti

En romantisk och kreativ supervecka, hur låter det, kära Oxe? Det är nämligen exakt det du har framför dig. Alltifrån flirtar på distans, romantiska känslor för en vän, nyförälskelser och djupa fasta relationer är fulla av planetär kärlekskraft nu och det blir en vecka full av värme, kärlek och fina stunder. Oxar som gett sig på ett nytt projekt och är peppade på att få uttrycka sig kreativt har också en dundervecka framför sig, och helgen blir en social höjdpunkt. Träffa gärna dina bästisar nu – de har en hel del att berätta och kraft och inspiration att dela med sig av.
Mest romantiska dagar: 26, 27, 29 & 30 augusti
Jag kommer inte träffa Jonathan den här veckan, men på distans kan väl saker fungera och påverkas också. Kanske något jag väntar på eller. Och man kan ju minst sagt säga att jag ger mig in på ett nytt projekt. Idag börjar ju min nya utbildning, idag inleder jag mina studier i journalistik. Att helgen blir en social höjdpunkt kan hända, beror på var jag befinner mig tror jag. Och jag kanske befinner mig på ett ställe där det finns vänner jag inte sett på allt för länge. Och en nära vän frågade faktiskt om jag har tid att ses någon dag. Svarade att jag gärna ses men att jag kan ha tajt första veckan, kanske jag ska ta tid och träffa henne ändå nu. Romantiska dagarna blir onsdag, torsdag, lördag och söndag. Får se om det händer något speciellt då.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar