torsdag 6 augusti 2015

Party imorgon

Denna veckans måndag såg jag ett inlägg på Instagram an @succemorgon eller egentligen ju av Succesommar. Jag förstod inte riktigt vad det var fåran om men så mycket förstod jag att det var en tävling om vem som skulle få komma till studion på fredag morgon och ha fest med dem deras sista sändning. Sådan som jag är och deltar i allt deltog jag även här. Och så hände det som händer ytters sällan då jag deltar. Jag fick ett meddelande nästa dag att jag var en av de fem som hade blivit valda eller vunnit eller vad man nu ska kalla det. Så imorgon har jag tidig väckning, ska ta mig till tåget och  hitta mig till YLE huset och delta i Andres och Simons sista sändning för i sommar. Jag är så sjukt taggad och jag vet inte hur jag ska visa min lycka. För tillfället är jag dock ganska trött och hoppar och skuttar inte omkring lika mycket som tidigare och jag tror inte heller att jag kommer att vara så spänd att jag inte kan somna. Men ni får självklart veta mer imorgon efter klockan 10, närmare mitt på dagen säkert.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar