onsdag 5 augusti 2015

Pink shell

På måndagen var jag inne till Sello och gick bland annat till Claes Ohlsson för att köpa en ny laddare till min dator (ja nu bestämde jag mig för att det fick vara slut på Kina laddare som inte fungerar, men hittade inte sedan där utan fick i stället gå till Tector). Trots att jag inte hittade laddaren fick jag med mig några andra grejer, en ram som var finishen på en present och nya borstar till min eltandborste. Och ett nytt skal till telefonen. Visst jag älskar mitt lejonkungen skal med "Hakuna Matata" men då jag såg det här kände jag ändå att det bara skriker jag det där skalet. Och kanske det var dags att min nya telefon också skulle få ett pinkt skal med lite diamanter, det är ju trots allt så som de allra flesta (där ibland jag själv) föreställer sig att Prinsessans telefon ser ut. 


Det är mönstrat som en sådan där riktigt fin sammets dyna som man har sin lilla fina hund på. Men självklart bara hårt plast. Och i varje hörn av mönstret en liten diamant (självklart riktig), ingen har ännu ramlat av, får hoppas att de hålls kvar. Kanterna är sedan silverfärgade. Snyggt, simpelt och tjejigt som passar mig.



Tror det är första gången någonsin jag har tre hela skal till telefonen samtidigt. Jag lyckades alltid söndra mina skal till min iPhone 3GS så att de till slut inte gick att använda. Nugår alla min iPhone 6 skal att använda, två har jag klippt bort en del på men det är helt medvetet för att de ska vara lättare att sätta på mobilen, jag harinteriktigt förstått hur det är tänkt att göra smidigt annars.


Så nu kan jag ju till och med byta lite enligt humör, stil och outfit för dagen.
Vad tycker ni? Jag är lite kär i mitt nya skal.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar