onsdag 6 januari 2016

Vänner och träning

Idag har varit en bra dag. Eller det bra började egentligen redan igår efter jobbet, jag träffade Kyllis då och åt middag på ett sushi ställe med honom. Tänkte att det skulle vara kul att hinna träffa honom innan han åker iväg på skolresa och kurs på fredag. Och tiden flög iväg, det är så lustigt hur vi kan tala hur länge som helst och att vi alltid har så roligt. Eller jag tycker i alla fall att vi har det, och antar nog att han också gillar det annars skulle han väl inte umgås med mig.

Idag sov jag riktigt länge och skrev sedan lite på en tent, och lite före klockan ett kom Juntti hit. Vi slappade, jag städade lite och talade och ja, gjorde inte så mycket. Efter en god middag skjutsade han mig till tåget och jag mötte upp Sara på tåget och vi åkte iväg till Gumtäckt för att spela lite badminton med andra från skolan. Det var så sjukt roligt, vi skrattade och skrek, vann och förlorade och ja, det var fantastiskt. Så då vår timme var slut ville vi fortsätta lite till och hittade en ledig sal, där vi kunde spela korgboll. Så vi spelade korgboll i en halv timme till. Så en och en halv timmes träning och många skratt. En lyckad dag helt enkelt, nu är det dusch och sängen som gäller. Två arbetsdagar kvar för den här gången.

Kyllis som Bruno Mars för lite på ett år sedan på Aloha förläggningen

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar