måndag 18 januari 2016

18 -24 januari

Inget går riktigt som du tänkt denna vecka, missförstånden haglar tätt och inga planer blir riktigt som du tänkt dig. Som tur är är du inte ensam i detta, och du och en vän kan trösta och skratta med varandra i förvirringen, kära Oxe. En flirt som du oroar dig att du tappat kontakten står stadigt kvar i stormarna, så ge inte upp den fighten. Undvik dock att prata alltför mycket framtid med denna sötnos, speciellt om du fått någon ny idé som du inte presenterat än, då det lätt skapar konflikt i eller press på er relation. Håll istället kvar på den inslagna banan och ligg lågt. Helgen skapar bättre förutsättningar för att värma upp en romans ytterligare, och allra mysigast blir det med en middag för två hemma hos dig.

Ja hittills har veckan ju börjat precis så att ingenting riktigt gått, morgonen har varit trög och veckoslutet gav mig inte de krafter jag skulle behöva. Och det känns ju mindre kul och resten av veckan fortsätter så, med tent på torsdag och så. Den vännen skulle gärna kunna stiga fram, nej det här låter deprimerande men alla andra verkar ha planer den här veckan, planer som inte inkluderar mig. Kanske någon klasskompis vill gråta med mig? Vilken flirt skulle jag ha tappat bort? Har inte direkt flirtat på väldigt länge, men det kan ju handla om en vän flirt. Och då tar jag gärna upp kontakter igen. Dock är jag ju inte den bästa på att ligga lågt... Helgen kommer jag att spendera ensam med att skriva tent, öva sånger och repliker och planera kläder, kanske jag skulle kunna hitta en romans med sången, verkar ju omöjligt. Verkar inte bli någon middag för två, men kanske någon själ finner sig i samma situation som jag och vi slår ihop oss. Otroligt men drömma går ju.

För att denna buse, världens finaste Viljam fyller ett år idag! Grattis <3

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar