onsdag 27 januari 2016

Långövning

Söndagen spenderade jag i princip hela dagen på kära ungdomslokalen Bergåsa. Vi började med en sex timmar lång teaterövning, tungt men också väldigt roligt. Efter söndagen känns det riktigt bra, känns som att sångerna börjar sitta och att det nog kommer att gå att lära sig repliker. Blir nog bra det här, och jag är otroligt nöjd att jag tog mod till mig och gick med. Vi övade dessutom med kläder första gången, och jag måste bara nämna min klänning som jag ska ha då det är fest. Riktigt snygg och sexig, älskar den. Så fortsatte kvällen med scoumöte, var lite för trött för det men det gick bra då det var avslappning på programmet och barnen fick mest ligga tysta på golvet. Varför gör man det här kan någon undra, svaret är just därför.

Rekommenderar att följa @jufteater på Instagram!

<3 : Madde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar