söndag 10 januari 2016

Planeringen

Planeringsdagen över, var kul och ganska effektivt också. Planeringsdagar brukar betyda att kalenders veckoslut fylls upp, men ovanligt lite sådant den här gången faktiskt. Och hur kul det än är att hålla scoutmöten är det alldeles galet skönt att många ledare är tillbaka från utbyte, militären och dylikt och man inte behöver hålla möte varje vecka. Dessutom tycker jag att programmen jag ska hålla låter roliga. Tog dock på mig ganska många program för äventyrsscouter, trots att jag inte brukar tycka så mycket om att ha program med dem. Men det var så roliga program vi planerade att jag helt enkelt tror att det blir roligt för både mig, mitt ledarpar och barnen. Och att få hålla många program med Cappe kommer hoppeligen att bli hur kul som helst, vi brukar ha kul.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar