onsdag 6 januari 2016

Ny kalender

Även i år bestämde jag mig för att det var en kalender från personlig almanacka jag villa ha. Klickade hem den med egna bilder på pärm och bakpärm och egendesignat inuti också. Älskar den verkligen.


Vili visar vägen genom året

På bakpärmen en bild på Chili och mig som jag älskar, vi på surfbrädet på havet en varm och solig dag. 

Var verkligen i behov av en kalender, alla datum började bli svåra att hålla i huvudet.

Jag har skrivit ordet blogg 366 gånger, ville egentligen ha en ruta varje dag där jag kunde planera bloggen, men det fanns inget sådant allternativ att själv välja texten i rutan. Så jag valde en dagens träning ruta, strök över träning och skrev blogg i stället.

En ny lista för böckerna jag läst det här året har skapats, ännu är den tom.

För långa jobbiga föreläsningar finns de flera sidor med sudoku

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar