söndag 10 januari 2016

Godmorgon

Sovit hos Jonathan i natt, efter en av de värsta körturerna jag varit med om hit blev kvällen mysig. Det var halt så tusan att köra och jag singlade fram med Tuppen. Vi spelade mitt favoritspel A-Ö här på kvällen. Det spelet är verkligen en magmuskelövning då jag i alla fall skrattar så jag håller på att dö. Som vanligt har jag vaknat före alla andra och därför sitter jag här och bloggar. Så småningom ska vi sedan ta oss till Bergåsa för vårens planeringsdag, ser fram emot de. På något sätt är planeringsdagarna alltid så kul, och jag gillar ju planering så att.

Imorgon börjar skolan igen, hårt direkt från början, 9-16 varje dag och till 17 på torsdagar. Gissa om jag får det jobbigt med att hitta extra ridlektioner... Men ser även fram emot det lite, nu börjar nämligen kursen Mediespråk2, och Mediespråk1 har hittills varit min favoritkurs. Stressen över att hitta praktikplats till sommaren börjar smyga sig på, finns som ett litet orosmoln där hela tiden. Tänk om ingen vill ha mig, tänk om jag inte alls får en praktikplats och så vidare. Men det löser väl sig.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar