måndag 4 januari 2016

Souvenirer och julklapp från mig till mig

Igår kom Ana och Pete hem, jag flyttade hem till Grankulla och bor inte längre med Vili. Saknar faktiskt det, var så mysiga två veckor, men samtidigt är det nog skönt att vara hemma och slippa gå ut i kylan förutom då jag vandrar till och från jobbet. Men som tack för att jag var hundvakt fick jag några souvenirer av dem

De köpte Skittles till mig!!! Alltså Skittles är på riktigt mitt favoritgodis. Det här var inte originalet, utan extra sura, och de är minst lika goda som de vanliga. Kan inte bestämma mig för vilka jag gillar mer.

Dessutom fick jag två stycken söta nescessärer eller sminkväskor. Nu kan jag slänga några av de gamla och lite snuskiga jag har som förvaring.

Och det sista var ett nytt skal till iPhonen, ett genomskinligt med diamanter och en karusell med en häst i guld. Passar ju perfekt med min guldfärgade telefon.

Idag var jag också och hämtade ut en liten julklapp till mig själv som jag har köpt. Jag önskade den här boken i julklapp och bestämde mig ganska snabbt för att jag vill ha den så mycket så om jag inte får den så kommer jag att beställa den som en julklapp till mig själv. Jag fick inte den så jag beställde och idag åkte jag efter den. Jag talar om Clara Henrys bok "Ja jag har mens, hurså?". Har börjat läsa den och den är verkligen så bra och rolig och underhållande och allt som jag hade förväntat mig. Ni ska få ett läslust inlägg då jag läst klart den. Kan ju bara säga att jag tror det kommer vara svårt att toppa den boken på min läslista i år.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar