tisdag 26 januari 2016

25 - 31 januari

Ditt kärleksliv får ett uppsving, och små händelser ger fjärilar i magen nu, kära Oxe, ett leende, en kram eller mysiga stunder ihop skapar förväntan och sprider värme. Saker känns möjliga på ett annat sätt nu än förra veckan, och kanske vågar du till och med bjuda ut någon du haft ögonen på. Du är också på väg att bli, eller har precis blivit färdig, med ett projekt hemma, en flytt eller liknande. Nöjd med resultatet vill du gärna bjuda in och visa upp, och till helgen samlas vänner och sötnosar hos dig. Mys!

Mer kärlek är ju aldrig fel och som jag sagt minst tusen gånger älskar jag kramar och mys. Och värme är ju aldrig fel då det är så kallt ute. Ett flyttprojekt har lite kört igång men kommer inte att bli klart den här veckan, hoppas dock på att kunna slutföra en tent i visuell journalistik. Vänner och sötnosar hos mig i helgen har jag förhoppningar om vem det blir men jag har inte kollat upp det med dem ännu. Vill ha mys!


Gårdagens bloggning och veckoslutets har varit bristfällig, inget speciellt men det bara är så.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar