onsdag 16 maj 2018

Mina födelsedagpresenter 2018

Förra veckan fyllde jag 22 år, och jag hade tydligen varit snäll och hittade en hel del riktigt fint i paketen. Nu när jag kollar på bilderna måste jag ju skratta lite, det finns ju ett ganska tydligt färgtema om vi säger så. Vad händer månne om jag någon dag slutar gilla den ljusröda färgen.

Fick en snygg ljusröd kragskjorta från Gant. Enkel och stilren som man kan ha nästan när som helst. Till exempel på jobbet i sommar, för att det är ju trots allt finsk sommar, även om vädret nu ser betydligt mer lovande ut.



Och skjortan kan jag väl ganska passande matcha till dessa söta espandrilles skor. Sköna sommarskor och för första gången känner jag att de passar bra på mig och jag förstår varför alla andra älskar dem.



SÅ fick jag ett litet sommarpaket, med en picknickfilt och handduk i ett, en flamingo badring och en necessär med en enhörning. Samt en skumppa med äkta guldkorn i. Visst ser den här bilden ut som den perfekta stranddagen?

En bättre bild på filten/handduken

Så fick jag en ny eltandborste, eftersom Vili tydligen varit uppmärksam och hört mig säga att min gamla är helt slut och att dess batteri inte räcker ens en borstning längre. 

Till sist måste jag visa den sötaste presentpåsen i världen! Jag återanvänder presentpåsar, -lådor och så vidare, men den här är nästan så fin att man inte vill ge vidare den.

Fina presenter, och jag har fått viskat till mig att mitt objektiv är på väg bara jag går till butiken med mamma.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar