fredag 11 maj 2018

Goodie bag

På bloggträffen förra veckan fick som nämnt en goodiebag med oss hem. Så jag tänkte presentera vad som fanns i den och eventuellt vad jag tycker om vissa produkter.

Själva kassen var sponsorerad av Förlaget, ett finlandssvenskt bokförlag. Och hur glad blir man inte av en tygkasse i stället för papper eller plast.

Förlaget sponsorerade även med en bok, Philip Teirs bok "Så här upphör världen". Har inte läst den ännu men jag tackar ju aldrig nej till en bok, ser fram emot att läsa den och dessutom är ju omslaget så snyggt att man kan ha den i hyllan bara för att. Så fick vi lite choklad från Kaakaopuu, en handkräm från Dermosil och te från Nord-T. Handkrämen verkar skön och doftar inget speciellt tycker jag, jag är ju ingen choklad typ men ät nog ändå pralinerna. Teet har jag inte testat ännu. 


Så fick vi en hel del tidningar och kataloger från Martha-förbundet, förlaget och Schildts&Söderströms.

Hur kan man inte älska goodie bags?
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar