söndag 27 maj 2018

De förenta ämnesföreningarna

På fredagen nalkades det fest, jag hade lovat hjälpa till att fixa festen som vi alla ämnesföreningar ordnade för våra medlemmar. Varje ämnesförening hade en egen punkt med något spel, vi hade flip the cup som ingen faktiskt spelade på hela kvällen. Det kom inte så mycket människor men det blev en riktigt bra fest i varje fall. En hel del beerpong där jag faktiskt briljerade ganska bra, lite andra spel och allmänt chill. Natten efter blev lite väl kort och jag är fortfarande lite förundrad över hur bra fest det var trots att vi var ungefär tio personer på plats i en stor lokal. Men ja, sådana fester är roliga de med. Det var vårens sista program i studielivet tror jag. Så är det sommarträff kvar och sedan ska jag upptäcka lite nytt studieliv.

Den enda bilden jag har från kvällen, då vi behövde en bild till Instagram. Och visst ser det äkta ut som att vi är mitt i ett spel på fullaste allvar? Ingen kunde tro att muggarna är tomma och bilden är iscensatt (det borde man kanske inte berätta heller)

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar