torsdag 17 mars 2016

Working that six-pack

Igår var jag till UniSport och tränad, då jag på grund av praktiken inte hann på StudOrg idrottar. Var ett pass som hette body och fy fan vad länge sedan det var sedan jag sist svettades så mycket. Först 20 minuter aerobic uppvärmning, sedan ungefär en halv timme styrkeövningar och sist tio minuter stretch. Så tungt men så skönt, svetten verkligen rann och jag funderade faktiskt då jag tog mig hem att jag nog går säker i kväll, jag stinker nog och är så blöt av svett att ingen vill kidnappa mig. 

Och vad gör jag då idag då jag trött kommer hem från praktiken? Jo kollar in om det finns några träningspass som inte är fulla i kväll. Kvällens sista pass, "kettlebell" har fyra platser kvar. Bestämmer mig inte genast utan äter först men efter maten bokar jag och om en halv timme ska jag dra iväg mig på träning igen. Ja, jag tycker jag har rätt att känna mig stolt och ja jag skrev det här inlägget lite för att få skryta. Och vet ni vad? I morgon får jag hoppa upp på hästryggen igen!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar