söndag 13 mars 2016

Min åsikt om Frans

Alla har talat om att Frans ska vinna Mellodifestivalen och få representera Sverige i Eurovision. Och ja han vann, det har väl ingen missat som lever under en sten i dessa sammanhang. Och visst är sjuttonåringen sockersöt det håller jag med om till hundra procent och han har en riktigt bra show. Men ändå går ändå inte hel hem hos mig. Jag vet inte, men orden klingar lite dåligt i mina öron. Det känns som att låten handlar om en kille som inte alls är ledsen över att ha sårat någon. Visst det handlar om svek från båda hållen, men ändå, någonting gör att orden inte kryper sig ända fram till mig. Och ångrar man inte att man sårat någon, det tycker jag är så fel att jag inte riktigt kan ta emot det. Men alla verkar vara av en helt annan åsikt, alla älskar allt med Frans. Jag tror nog det kan gå bra för honom i Eurovision så jag säger nog ändå grattis Frans. Vad tycker ni? Och snälla såga inte mig för att jag inte älskar Frans så mycket som alla andra.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar