torsdag 17 mars 2016

Tio anledningar att se "Då vi blev vuxna"

Med bara drygt två veckor till premiär tycker jag det är daga för en lista med tio anledningar till att se vår teaterpjäs "Då vi blev vuxna". Varsågoda!


  1. Ni kan se mig i en skitsnygg och urringad klänning. 
  2. Ni kommer att få se ett dansnummer till kanske världens bästa låt. 
  3. Ni får uppleva allt från sex till pengar, kanske till och med lite kombinerat. 
  4. Gillar ni bra sång ska ni inte lyssna på mig, men däremot finns det ändå riktigt bra sång i pjäsen. 
  5. Ni kommer att göra oss alla väldigt väldigt glada! Vi har jobbat med det här i flera flera månader och haft med- och motgångar, det är för det här.
  6. Vem gillar inte teater liksom? Att se på någonting som är roligt och att det man ser på samtidigt själv har roligt, det är värt det.
  7. Ni får se människor som bjuder på sig själva till gränsen. Jag kan bara snacka om mig själv, jag kan inte sjunga, knappt dansa heller men jag står på scenen och gör båda, samtidigt som jag gillar det så otroligt mycket. Jag har inte egentligen en tillräckligt stark röst för det, men på något sätt får jag det att fungera ändå. Och lyckas jag inte få på mig klänningen rätt i ett snabbt byte, ja då bjuder jag på det, skrattfest åt alla.
  8. Ni kommer att få se en stjärnhimmel, inomhus i Bergåsas sal.
  9. Det är ett bevis på att många väldigt olika personer kan hitta en gemenskap och skapa någonting tillsammans.
  10. Jag vill att just DU ska se den!
Nummer 11: För att vår reklam bild är bland det finaste och bästa jag har sett! 

Här hittar ni en länk till Facebook eventet med all information du behöver! 
<3 : Madde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar