måndag 28 mars 2016

Saker jag tänkt på i bilen

Vi börjar vara på slutrakan på väg hem från Ruka, och för tillfället har jag ju någon grej för listor för tillfället. Alltså extra mycket än normalt, och då är det mycket! Men ni får en lista på saker jag har tänkt på här medan jag åkt bil. 


• Jag är stolt över att jag lyckades fläta mitt hår i bilen utan spegel just. Jag börjar verkligen få koll på vanliga flätor i alla fall (alltså till exempel franska flätor). 
• Jag matchar min röda väska, kolla bilden. 
• Jag har inte haft så ont trots att min valpsjuka dykt upp i vaderna efter några dagar i skidbacken igen. 
• Jag vet inte vad som hänt men mina naglar har vuxit sjukt mycket de senaste dagarna och jag bara älskar dem. 
• jag har läst nästan 50 sidor i boken jag läser. Låter kanske inte mycket men det är en ganska jobbig bok enligt mig, bra men den tar länge att läsa och jag orkar inte läsa den längre stunder istreck. 
• Jag lyckades varken på vägen till eller från Ruka med att skriva reflektionsessäer och blogginlägg på datorn, vilket ja hade tänkt. Men jag har ju några dagar tid ännu. 
• Det här blogginlägget lät roligare i mitt huvud än vad jag tycker att det blev. Men jag tänker ändå publicera det.  


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar