onsdag 16 mars 2016

Tutor!

Hoppsan, jag glömde visst nämna en nyhet jag fick på fredagen. Jag är vald till tutor! Tänker bara köra rakt på sak nu, det är väl inget att kringgå. Nej men jag fick mejlet på fredagen då jag satt på Yle, och visst blev jag glad. Jag vet att jag kanske kan upplevas som hemsk då jag inte ens var säker på om jag ville bli tutor. Men som jag gissade är jag nog taggad nu när jag är vald. Och ännu hemskare är det väl att jag är glad för att jag "har vunnit", jag snackade med Sarah som var den tredje från vår linje som sökte (att Ville skulle bli vald var ju ganska klart från början då han var enda killen) och hon verkade i alla fall inte så ledsen. Inte alls faktiskt och sade att det nog var rätt så här eftersom hon inte ens visste om hon ville. Så vi har väl gått med lite samma tankar, och nu blev det så här. Och det blir nog bra tror jag. Riktigt roligt också hoppas jag. Så ja, nästa höst blir det chill med nya gulisar. Ville bara berätta det.

Vi ska bli radarpar!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar