tisdag 8 mars 2016

Hade jag varit "hemma" hade jag startat nu

Jag vet inte riktigt vad som kallas hemma just nu, mest är det stan och Grani vi säger. Men igårkväll tog jag tåg och spårvagn hit till stan då och idag har jag vaknat här. Lite tidigare väckning än nödvändigt men jag gillar verkligen mycket tid på morgonen, speciellt eftersom den här väckningen innebar klockan 8, vilket inte är så tidigt enligt mig. Som ni ser hinner jag till och med blogga här innan jag ska traska iväg till spårvagnen. Jag har fortfarande ledigt men jag ska ändå åka till skolan, jag ska nämligen på tutorintervju. Ja, på något sätt blev jag övertalad att ändå söka till tutor. Jag hade nämligen tänkt att det nog skulle vara riktigt riktigt roligt men att jag nog inte alls har tid... Vi får väl se vad jag gör sedan om jag blir vald.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar