fredag 25 mars 2016

Drömmar

Jag är en person med väldigt mycket drömmar, stora som små om vart annat men som inte ändå är möjligt i denna stund. Idag tänkte jag göra en lista på några av dem, alla kan jag inte komma på, finns för många.

  • Resa till Costa Rica. Jag vet inte varför just det landet, men redan länge har jag fascinerats av naturen och djuren som finns där. Det finns ju andra liknanade ställen men just Costa Rica har fastnat i tankarna. 
  • Uppträda på Svenska Teaterns scen. Jag älskar att stå på scenen, att stå på en stor scen är en dröm. 
  • Äga en hund. Någonting jag kommer förverkliga så fort det bara är möjligt. 
  • Få arbeta som studiovärd i radio eller TV. Det allra roligaste med studierna hittills var då jag fick vara studiovärd under Smocka, mera sådant!
  • Få jobba med sociala medier. Att få hålla i trådarna för ett företags sociala medier och bara ha det som huvuduppgift är någonting som lockar otroligt mycket. 
  • Kunna rida mycket mera
  • Få jobba med problemdjur. Få en hund eller häst som är osäker få tillit till mig och få den att lita på människor, gräva i deras psyke och hitta anledningen till varför de gör som de gör. 
  • Ha en stor blogg. Mer läsare, mer kommentarer, bli igenkänd, vara "någon". 
  • Vara mer stabil känslomässigt
  • Äga alla Harry Potter böckerna på svenska. Har alla utom tvåan trean och sjuan, trean och sjuan har jag på engelska men att ha alla på svenska i samma utseendeserie. 
  • Förstå mig på min bil mer än att jag vet hur jag kör den och fyller på spolarvätska. Veta vilka däck som är bra, veta hur jag ska sköta saker och så vidare. 
  • Skriva en bok
  • Tävla i Amazing Race. Tävlingsmänniska som jag är kan jag inte låta bli att älska den här tävlingen. Det verkar tungt men så galet roligt, och jag har en stark känsla att jag är just den som aldrig någonsin skulle ge upp, alltså aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar