tisdag 29 mars 2016

Listor, åsikter, tips

Det är tydligen vad ni gillar mest om man kollar på statistiken. Det är mina listor, med Störigt som populärast som toppar. Men bland de mest lästa inläggen finns långa åsiktsinlägg och berättelseinlägg om någon specifik upplevelse om hur jag upplevt saker. Och sist tips, tips om skönhet och tips om appar, alla möjliga tips. Alla de här inläggen är sådana jag verkligen gillar att göra, hitta på och skriva ner. Jag ska verkligen satsa hårt på det. Att vänta inom snar framtid är upplevelsen av praktiken, en lista om rädslor, ett berättelse/åsiktsinlägg om någonting som jag har väldigt nära hjärtat och även lite skönhet. Jag är så otroligt taggad över bloggen just nu, en liten svacka över påsk men innan påsk visade det sig verkligen att jag kan få bloggen att börja växa igen. Jag ska förbereda inlägg så att jag kan publicera då jag inte hinner, jag ska blogga då jag har tid. Jag vill, och jag blir så glad av att se att läsarna gillar samma saker som jag!

För att ni är fina <3

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar