tisdag 29 december 2015

Vad jag har i min jobbväska

Jag jobbar alltså under jullovet, på samma ställe som på sommars. Som telefonförsäljare. Dock har jag inte kunnat jobba då jag tappade rösten, men nu är jag tillbaka. Jag har så gott som alltid samma saker med till jobbet, och tänkte visa upp det. Lite som videos på YouTube med samma tema.

Jag brukar ha med den här lurviga väskan. bra storlek och med ett långt axelband

Plånbok och nycklar så klart

Min kalender och min försäljningsspeak

Penalen där jag bland annat har Fishermans friends pastiller, både blyerts- och kulspetspenna samt min Raylex som jag kommer att berätta mera om snart.

En bok att läsa i tåget, för tillfället läser jag "Röd drottning" av Victoria Aveyard. När jag läst den kommer jag skriva ett läslust inlägg om den.

Näsdukar eftersom min näsa alltid rinner efter att jag gått från tåget och man inte kan snörvla då man talar med kunder. Vattenflaska och termosmugg där jag brukar ha te. Jag måste dricka för att orka tala så mycket som jag gör i jobbet.

Och så telefon och hörlurar, men dem har jag alltid i rockfickan och inte i väskan.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar