fredag 4 december 2015

Lucka 4: Namnlösa julklappar

Med ganska många grupper av människor är namnlösa julklappar som man sedan delar ut random till personerna populärt i alla fall där jag rör mig. Under lillajuls helgen fick jag två sådana paket, ett av klassen och ett av teatergruppen. Här är vad jag fick!

Kan vi först bara tala om lådan, paketet jag fick. Dör för den, måste bara hitta någonting att använda den till. Kanske ett smyckesskrin eller något i den stilen.


Det blev ju bara bättre då jag öppnade

Ett första hjälp kit för brustna hjärtan och skärsår av papper

Nämligen sex stycken snaps glas och en liten flaska Finlandia

Och lite plåster, gummihandskar, gasbinda och rengöringssavetter

I paketet som delades ut på årets sista teaterövning fann jag en mumin chokladkalender...

...och en pepparkaksform i form av en hattifnatt. JAA EN HATTIFNATT! Ni som har följt min blogg en längre tid att min karaktär från Mumin är just hattifnattarna (gjorde ett test en gång och har verkligen tagit de vita elektriska gubbarna till mitt hjärta). Hejdå Lilla My, hattifnattar är bara bäst!

Tack för de presenterna hör ni! Jag vet att första hjälp kitet är från Maria, så tack tack!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar