måndag 7 december 2015

7 - 13 december

Följ din magkänsla, kära Oxe, och satsa på något du länge tänkt skulle vara ett bra beslut. En investering eller en relation som du funderat på, tidigare inte blivit som du tänkt, men som ändå finns kvar hos dig kan visa sig ge helt nya idéer eller utfall nu. Du behöver ju inte göra exakt som förra gången, och kan komma att förstå saker på ett nytt sätt. En relation som tidigare var mer fysisk, kan nu visa sig ha också emotionellt djup, och ett projekt du tidigare gett upp på i brist på inspiration, visar sig inte alls vara på fel väg utan precis tvärtom. En stor investering eller en stor romantisk gest kan båda visa sig bli vinnande nu.

Det mesta jag har i huvudet är jullovet, både stress och sköna tankar så jag vet inte vad jag skulle ha funderat länge på. Och jag har sällan magkänsla för saker. Nya svängar om det är åt det positiva hållet hoppas jag självklart på i relationer, jag vill jätte jätte gärna förstå saker på nya sätt. Jag känner inte direkt att jag någon enbart fysisk relation men spännande om något sådant upptäcks. Ett projekt kunde vara någonting gällande bloggen eller arbete eller någonting sådant. Skulle helst inte göra några stora investeringar, fattig studerande och så. Stora romantiska gester, vad kan det vara? Får se...

Presidentparet på förläggningen

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar