fredag 4 december 2015

Ser fram emot tungt veckoslut

Skolhalvåret börjar lida mot sitt slut och det har varit mycket intensivt. Egentligen skulle jag väl behöva ett veckoslut där jag får vila ut. Vad gör scouten då? Jo åker iväg på förläggning, där jag vet att jag inte kommer att få tillräckligt många timmar sömn, kommer att vara helt slut och allt det där. Men ändå vill jag ju göra det, för samtidigt finns här människor som ger mig kraft. Vi ger varandra kraft, och många gånger förundras jag över hur vi faktiskt orkar ibland. Svaret är att vi får kraften av varandra, och tillsammans orkar vi. Så det blir studentfest, planering och byggande och hållande av program. Men samtidigt mys, kärlek och avslappning. Och ja studentfesten är ju också kul, var så kul att krama om Repsu. Definitivt värt det!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar