måndag 14 december 2015

14 - 20 december

En sötnos missförstår din tystnad eller ovilja att prata om djupare känslor i början av veckan, kära Oxe, men det hela handlar främst om att du inte är redo att ha just det snacket nu. Du kan också lätt hamna i konflikt med någon du jobbar kreativt ihop med. Oroa dig inte, det här är en vecka fylld av stora visioner, och snart överträffar du dina egna förväntningar och lyckas inspirera alla inklusive dig själv. Du imponerar djupt på en sötnos i slutet av veckan, och alla konstiga vibbar är bortglömda. Saker som du mer än gärna bör ägna dig åt denna vecka inkluderar att presentera en idé för en viktig person, göra stora resplaner eller tacka ja till en utbildning.

Jag hoppas verkligen att ingen blir besviken på att jag inte vill prata om känslor, för det vill jag så gott som alltid göra. Men alltid kan det ju komma upp någonting man inte är redo att snacka om. Funderar på vem jag för tillfället jobbar kreativt ihop med, jag skriver min essä klar i morgon, ensam. I och för sig med lite sällskap av klasskompisar, men de skriver sina egna essäer. Jag jobbar definitivt ensam, sitter vid datorn och ringer upp folk. Jag hoppas att jag skulle kunna överträffa förväntningarna och ge folk inspiration i bloggen, det skulle göra mig väldigt glad. En sötnos i slutet av veckan syftar antagligen på Vili eller Jonathan, ska vakta Vili tillsammans med Juntti så jag kan ju imponera på båda. Jonathan kommer ut från milin den här veckan så kanske alla konstiga vibbar som har med det att göra är borta. Om det finns sådana konstiga vibbar alltså. Jag ska nog inte tacka ja till någon utbildning och stora resplaner känns också lite avlägset så jag får väl presentera en idé för en viktig person. Vad idén är eller vem personen är vet jag inte men kanske jag får se det.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar