torsdag 10 december 2015

Lucka 10: Julplaylist

Julmusik är ju någonting som delar åsikter. När är det okej att börja lyssna, är julmusik bra eller är det inte det. Här listar jag i alla fall några låtar jag tycker att man måste ha på en riktigt bra julplaylist!

  • Last Christmas - Finns så många artister som har en version av denna, ta den du tycker är bäst.
  • All I want for christmas is you - Mariah Carey
  • Winter Wonderland - Tony Bennett
  • Santa Baby - Michael  Bublé
  • Feliz Navidad - José Feliciano
  • Santa Claus is coming to town - Michael Bublé
  • Let it snow! Let it snow! Let it snow!
  • Jingle bell rock - Daryl Hall & John Oates
  • Julen är här - Tommy Körberg
  • Tänd ett ljus - Triad
  • Misteltoe - (Artisten heter Christmas hits på min Spotify)
Här hittar ni min spellista på Spotify, ännu inte så många låtar, jag jobbar på den!
Gör er egen spellista, länka gärna dem till mig, och julpyssla eller njut av en kopp glögg!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar