tisdag 1 december 2015

En solig dag i skogen

Idag då jag inte har någon krisande deadline framför tog jag mig till skogen på en lite längre tur med Vili. Solen sken och det var just så där fint som det kan vara på sena hösten och med stövlar på fötterna gjorde fukten överallt ingenting. Kameran fick följa med, mest för att få bilder till en lucka i julkalendern, men en hel del pixlar fick jag även på fjanthunden som gillade turen lika mycket som jag, eller faktiskt ännu mera tror jag. 

"Kan vi gå nu? Guuud vad långsam du är!"



Galning, var lite svårt att få skarpa bilder då han rätt sällan var stilla.


Den här bilden gillar jag bara för att vattendropparna som flyger från honom syns så otroligt bra, även om själva hunden är suddig.



Vattenälskaren

HÄR KOMMER JAG!!



EN bra bit försökte han släpa med den här stocken, men sedan insåg han att en mindre käpp nog var smartare

Jag är ju ganska söt i alla fall

Sedan låg han nöjd och snarkade efteråt.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar