tisdag 1 december 2015

Lucka 1: JULKALENDER

Hej och glad första december på er. I fjol kom jag på väldigt sent att det skulle vara kul med en julkalender här på bloggen. Alltså 24 dagar något jurelaterat inlägg varje dag i december fram till julafton. Som ni märkte eller om ni är nyare här på bloggen kan gissa gick det inte så bra. Jag planerade för lite och förberedde för lite så ganska snabbt märkte jag att jag inte gör någonting julrelaterat varje dag i december och inte heller hade tid att blogga varje dag i december.

I år är det annorlunda! Nu har jag börjat planeringen i tid, jag har skrivit ner och planerat exakt vilket inlägg som ska komma vilken dag och även förberett mig på vad jag måste fixa inför varje inlägg. Så nu kör vi igång, från och med idag fram till julafton ett julkalenders inlägg varje dag. Hoppas jag, hoppas verkligen att jag kommer orka och hinna och få allt fixat. Håll tummarna, nej jag ska nog bara skärpa mig och få det att fungera. Men Madde, kommer hela december BARA vara en julkalender? Nej. Jag kommer självklart att blogga normalt också men det kommer att komma upp minst ett inlägg varje dag, nämligen julkalendern för den dagen. Men vid sidan om kommer jag blogga som normalt. Självklart inte lika mycket som vanligt plus julkalendern, men inte heller enbart den. Ni fattar säkert. Mysig första december på er!


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar