måndag 14 december 2015

Lucka 14: Secret Santa brunch

Efter grötfesten igår körde jag till Hanaholmen, lämnade bilen där och fortsatte med Ana och Pete, och Vili också. Det var brunch hos Sandra och Nisse som gällde. Syftet var följande, eftersom vi tillsammans är sex stycken syskon och styvsyskon har vi bestämt att inte ge en present åt alla utan vi kör secret santa så att vi någon månad före drar namn och så ska alla köpa bara en present till en person, med samma budget. Ppå det här sättet får alla en lite större present i stället för fem små. Och eftersom både Ana och Natte åker utomlands under julen träffades vi nu före och bytte presenter. Vi åt brunch och hade presentutdelning, dagen fortsatte riktigt mysigt efter den tidiga väckningen. Vad jag fick visar jag först i mitt julklappsinlägg efter julen tror jag. 

Vilmar efter en promenad i stan och ett spännande besök, han är trots allt ganska liten ännu. I ålder alltså.






<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar