tisdag 22 december 2015

Ett år i iPhone bilder

Jag tror att det är idag jag har haft min telefon i ett år, så jag tänkte att varför inte sammanfatta det med de bästa och viktigaste bilderna för mig på telefonen. Som sammanfattar året kanske.

Telefonens första dag, Tuffsan med tassen på bröstet, sötisen

Julafton med julhund

Nyår i Viitasaari, tror det är den första panoramabilden jag tog med telefonen, skrattade åt bilden hur länge som helst. Och tack och lov att Jonathan inte behövde ha sådant hår hela året.

Vårens scout planeringsmöte och kårent instagramkonto skapades

Jesper <3

ABI-fest med Great Gatsby tema

Första besöksdagen i militären

Skolresa till CERN med fysiken, galet kul

Fick den här bilden skickad till mig av Ana, Vili hade fötts

Bänkskuddardagen 

Gallis <3

Studiebesök till Olkiluoto, även detta med fysiken

Tog silver med sista året i skolkorgboll

Vilmar flyttade hem till Ana och jag umgicks i princip hela våren med honom

Fotoutställning och lunch med mamma

Var hundvakt hela påsken, här på båttalko Rasmus och Vilson

Cristas 30-års fest, Rasse ser ut som Hemulen

Paintball med ledare och explorers

Vi tog studenten!!

Sommar och segling

Jag fick alla fyra visdomständer bortopererade

Var nästan en vecka på Sottunga med Chili

Scoutläger <3

Gäst i Succésommars sista sändning

Började studera, gulisintagning

Var och klättra med Kyllis några gånger

Red fröken Patsy mycket

Båtarna lyftes upp och blev inpaketerade

Träffade tjejerna från Lärkan

Escape room med dessa ledare


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar